czwartek, 25 kwietnia, 2024
Strona głównaKadryCall center: Automatyzacja zwiększa produktywność i zmniejsza koszty zatrudnienia

Call center: Automatyzacja zwiększa produktywność i zmniejsza koszty zatrudnienia

Obsługa klientów kosztuje coraz więcej. Odpowiedzią na problem z rekrutacją i rosnące koszty pracy w call center są AI, Chatboty i Voiceboty. Celem jest wsparcie konsultantów, a nie ich zastąpienie. Sztuczna inteligencja wspiera specjalistów w czynnościach powtarzalnych, które nie dodają większej wartości firmie. Firmy zmagają się też aktualnie z problemami związanymi z tzw. rynkiem pracownika – brakuje chętnych do pracy kandydatów. Właśnie tutaj rozwiązaniem problemu są Wirtualni Asystenci – Chatboty oraz asystenci głosowi – Voiceboty.

Artykuł pochodzi z tej strony.

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Most Popular